Disclaimer

Everything uploaded on this blog i.e. Pieces of writing (any word, design, idea, song lyrics, poem, short story, article, critique), and piece of art (drawing, painting) of this blog is © (Copy Rights Reserved). This blog is 'Owned' by MishaalTariq MT™

Any copying of material will result in severe legal action against the copying person(s)/party (ies). I don't copy material from any source, however, I do research to clarify and re-check for the factual etcetera info. I add in 'my' writings.

My writing is opinion based mostly. Follow advice upon your own discretion. Every post and thing here is subject to change. My interests vary. And if there are any grammatical errors, forgive me because I hardly proofread for errors when I am writing.

DON'T JUDGE. READ UPON YOUR OWN DISCRETION. DON'T ASK ME WHY I WRITE SO BLEAK AND LIKE I'M A LUNATIC. BECAUSE I AM NOT. Do feel free to leave in a comment to let me know how you feel like about my writing.

Slainte.

Happy Reading folks!

PS. Any inflammatory, floundering comments that count as libel, are abusive, politically defaming, humanly deviant, and sadist) are irrevocably condemned on this blog, they won't be entertained at all. Hence, please do refrain from doing so.


By the way, I'm not emotional aka emo globally, so yeah.

Wednesday 26 March 2014

Tales of Lunacy.2

Je me sens vraiment seul . C'est le dernier jour de simulacres j'ai foiré p3 capacités de réflexion . Je ne sais pas comment, mais je sais que je l'ai fait . je pense juste could'nt la façon dont je suis obligé de haha haha c'était drôle et je vais mourir comme sa je n'ai pas d'ami atm à parler mes choses avec d'autres que bien sûr Dieu . tout le monde est occupé avec leur propre substance . j'ai besoin montagnes atm mal mal mal j'essaie de ne pas y penser , mais bon sang c'est juste vraiment difficile de toute façon profiter de la traduction de ce lol Donc triste mais bien que je vais vivre à travers comme je vivrai avant . La musique est mon seul compagnon atm avec KitKat , milo xD les fantômes (les gens qui sont là , mais pas là - il pour moi ) si grossières pour traiter quelqu'un qui a été si gentil à vous comme ça . Eh bien, je ne suis pas de la vantardise de moi mais vraiment je n'ai jamais été mauvais pour eux non plus. je suis un tel pagal Hahahaha Oh mon dieu mon cœur se sent atm si lourd . Tu me manques Aimma. Comme un très grand nombre . j'ai besoin de vous détendre et de me donner une pause . je ne peux pas croire qu'une niveaux est triste fin triste triste triste triste triste triste . je suis mon meilleur compagnon si oh ouais je suis tue la tristesse par cette amitié Lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaalalalalalalalalalalalalalalala